Baza kół naukowych

Jeśli chcesz zaktualizować dane albo wycofać swoje koło ze spisu, napisz do nas: fkn@psrp.org.pl

Szczegółowe informacje o interesującym Cię kole naukowym znajdziesz po kliknięciu w jego nazwę.

Nazwa koła naukowegoKolMark 2.0
Uczelnia koła naukowegoUniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Województwomałopolskie
Adres mailowykolmark.uek@gmail.com
Dyscyplina naukowanauki-o-zarzadzaniu-i-jakosci
Krótki opis działalności

Koło Naukowe Marketingu KolMark zostało powołane do życia w 2009 roku. Od początku działalności jego członkowie skupiają się na rozwijaniu szeroko pojętych umiejętności praktycznego stosowania marketingu. Do KolMarku dołączają ludzie ambitni, którzy wiedzą, że w dzisiejszych czasach podstawą dobrego wykształcenia jest nie tylko teoria, ale i praktyka. Swoją kreatywność wyrażamy między innymi poprzez takie projekty jak: • Marketing Masters Academy - warsztaty poświęcone tematyce marketingu - w przeszłości odbywały się one w jeden dzień, obecnie jest to cały cykl. • Dzień Marketingu - wydarzenie podczas którego odbywają się prelekcje zaproszonych gości. Są to głownie osoby ze świata biznesu i marketingu, które pracują w znanych polskich przedsiębiorstwach, takich jak Grupa RMF, Bytom, Brand24, SALES Manago, Unilever, Vistula Group czy Maspex. • Sympozjum Kół Naukowych - wyjazd szkoleniowy. Podczas wyjazdu studenci biorą udział w szkoleniach prowadzonych przez osoby, które na co dzień zajmują się marketingiem. • Cykliczne warsztaty - podczas których teoretycy i praktycy marketingu dzielą się z nami swoją wiedzą, • Badania naukowe - od kilku lat członkowie Koła aktywnie biorą udział w konferencjach naukowych oraz publikują artykuły. Od 2021 roku została dla nich stworzona sekcja naukowa przy naszym Kole, gdzie mogą wspólnie rozwijać się i prowadzić badania pod okiem naszych opiekunów oraz innych pracowników Katedry Marketingu. Nasze Koło nie tylko samodzielnie organizuje wydarzenia, ale także współdziała z innymi organizacjami studenckimi z naszej uczelni, takimi jak: Koło Naukowe Procesu Zarządzania, Koło Naukowe Ekonomii Biznesu Międzynarodowego oraz Rada Kół Naukowych. Koło współpracuje także z organizacjami spoza Uczelni, jak chociażby Stowarzyszenie YPI Consulting czy Fundacja Strategie Marketingowe. Pracownicy przedsiębiorstw oferują członkom swoją wiedzę i doświadczenie w postaci serii prowadzonych szkoleń i warsztatów, zarówno w postaci wydarzeń wewnętrznych, jak i dla osób niezrzeszonych w Kole.

Skip to content