Baza kół naukowych

Jeśli chcesz zaktualizować dane albo wycofać swoje koło ze spisu, napisz do nas: fkn@psrp.org.pl

Szczegółowe informacje o interesującym Cię kole naukowym znajdziesz po kliknięciu w jego nazwę.

Nazwa koła naukowegoStudenkie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej Brief
Uczelnia koła naukowegoPolitechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
WojewództwoPodkarpackie
Adres mailowysknkm.brief@gmail.com
Krótki opis działalności

Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” rozpoczęło swoją działalność w 2001 roku i jest obecnie jednym z największych kół naukowych na Politechnice Rzeszowskiej, zrzeszającym ponad 40 aktywnych członków. Koło naukowe „Brief” jest organizatorem licznych, cyklicznie realizowanych eventów, także takich, które zdobyły już ogólnopolski rozgłos. Jednym z nich jest organizowane od 2001 roku „Nocne Spotkania z Reklamą”, w ramach którego prezentowane są wybrane przez członków Koła, najciekawsze reklamy z całego świata. Podczas wydarzenia organizowane są dla jego uczestników konkursy z nagrodami, które pochodzą od licznej zawsze grupy sponsorów. Jednym z eventów o całkiem innym charakterze, organizowanym corocznie od 2015 roku, jest akcja charytatywna „A[u]kcja Trzy Serca”. Polega ona na pozyskiwaniu przez członków Koła różnego rodzaju atrybutów sławnych osób, które następnie są licytowane a cały dochód z ich sprzedaży przeznaczany jest na ustalony wcześniej, charytatywny cel. Aukcje te były dotychczas wspierane m.in. przez Jerzego Buzka, Braci Golec, Krzysztofa Hołowczyca. Każdego roku członkowie koła naukowego „Brief” biorą udział w studenckich konferencjach, sympozjach i szkoleniach, jak również są organizatorami seminariów naukowych, w trakcie których prezentują efekty swoich naukowych badań, zainteresowań i pasji, publikując je następnie w studenckich zeszytach naukowych. Członkowie Koła organizują także imprezy integrujące członków koła jak również umożliwiające poznanie się i współpracę z członkami innych kół z naszej i innych polskich uczelni.

Skip to content